Nakup

Kako lahko naročim telegram?

Telegram lahko najhitreje in najenostavneje naročite na naši spletni strani, kjer je naročanje možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Svoje naročilo lahko oddate tudi preko e- maila info@izzie.si, z veseljem pa naročila sprejemamo tudi preko telefonske številke 064 253 253, kjer je naročanje možno od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00.

Ali lahko naročilo oddam tudi preko telefona?

Seveda. Za naročila preko telefona smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 na telefonski številki 064 253 253. Po vaših željah vam nato pripravimo in na mail pošljemo predračun, na katerem se nahaja tudi QR koda za lažje plačilo. Po prejetem plačilu nato izdelamo in odpošljemo vaše naročilo.

Ali je za nakup potrebna registracija uporabnika?

Za nakup v naši spletni trgovinici registracija ni potrebna.

Kje lahko vnesem kodo za popust?

Polje za vnos kode za popust lahko najdete v košarici pod povzetkom vašega naročila. Kode se med seboj ne seštevajo, pri vsakem nakupu je mogoče unovčiti eno kodo za popust.

Po opravljenem nakupu na e-mail nisem prejel/-a potrditvenega maila. Zakaj?

Najverjetneje je, da se je potrditveni e-mail znašel med vsiljeno pošto ali promocijami. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. Pišite nam na info@izzie.si ali pa nas pokličite na 064 253 253 in z veseljem vam bomo pomagali.

Ali bo račun priložen telegramu, ki ga pošiljam novopečeni družinici?

Ne nikakor, računov nikdar ne prilagamo telegramom. Račun prejmete izključno vi na e-mail, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.

Lahko dobim original račun za podjetje?

Seveda. V košarici vpišite v polje Naziv podjetja (izbirno) ime podjetja in ter v polje Davčna številka (izbirno) davčno številko, mi pa vam bomo nato pripravili račun na podjetje in vam ga poslali na e-mail, ki ga boste vpisali ob oddaji naročila.

Kam bom prejel/a račun za moje naročilo?

Račun za vaše naročilo boste po opravljenem nakupu prejeli na vaš e-mail naslov. Možno je, da se bo e-mail z računom znašel med vsiljeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. V tem primeru se nam oglasite na info@izzie.si ali na telefonsko številko 064 253 253.

Ali lahko storniram naročilo?

Stornacija naročila je možna za vse nepersonalizirane izdelke (izdelke, na katerih ni imena otroka), ki še niso bili odposlani. Pri personaliziranih darilih (kjer je izvezeno ali natisnjeno ime po vaših navodilih) je stornacija možna do izdelave, po izvedeni personalizaciji izdelka pa stornacija naročila žal ni več mogoča. Če želite stornirati personalizirano naročilo, nas prosim kontaktirajte na telefonsko številko 064 253 253 in bomo preverili status vašega naročila.

Plačila

Katere vrste plačil omogočate?

Omogočamo naslednje možnosti plačil:

  • Plačilo s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, American Express)
  • Plačilo po predračunu (podatke potrebne za nakazilo prejmete na e-mail, ki ste ga vpisali pri oddaji naročila)
  • Plačilo z Google in Apple Pay
Ali je potrebno plačilo vnaprej?

Na žalost da, saj smo zaradi preteklih negativnih izkušenj odločili, da s pripravo vaših naročil pričnemo šele po prejemu vašega plačila na naš bančni račun. Za hitrejšo obdelavo naročila vas prosimo, da nam potrdilo o plačilu pošljete na e-mail naslov info@izzie.si.

Smo proračunski uporabnik. Velja plačilo za vnaprej tudi za nas?

Za proračunske uporabnike plačilo vnaprej ni potrebno. V tem primeru vam izdamo e-račun in odpošljemo telegram v skladu s pogoji izdelave in pošiljanja.

Dostava

Oddal/a sem naročilo na vaši spletni strani. Kdaj bo paket dostavljen?

Če pošiljate telegram v porodnišnico bo le ta (v primeru, da je naročilo oddano in plačano do 14.00 ure) dostavljen naslednji delovni dan v dopoldanskem času. Če je naročilo oddano in plačano po 14.00 uri, je telegram odposlan naslednji delovni dan in dostavljen dan kasneje v dopoldanskem času. Dostave v istem dnevu, med vikendi in prazniki niso mogoče. 

Če pošiljate telegram na domači naslov bo le ta (v primeru, da je naročilo oddano in plačano do 14.00 ure) v večini primerov dostavljen že naslednji delovni dan, najkasneje pa v 1-3 dneh. Če je naročilo oddano in plačano po 14.00 uri, je telegram odposlan naslednji delovni dan in dostavljen v večini primerov že naslednji delovni dan, najkasneje pa v 1-3 dneh. Dostave v istem dnevu, med vikendi in prazniki niso mogoče. 

Ali lahko pošljem telegram v porodnišnico Postojna in Izola?

Na žalost ne, saj vodstvo obeh porodnišnic ne dovoljuje dostave telegramov porodnicam, kar velja za vse ponudnike telegramov.

Mamica je že odšla iz porodnišnice, ji lahko telegram pošljem na domači naslov?

Seveda, v košarici izberite možnost Dostavi na drug naslov in vpišite podatke mamice, potrebne za dostavo na domači naslov. Ne pozabite na njeno telefonsko številko, ki je potrebna za lažjo dostavo in komunikacijo.

Ali lahko paket prevzamem osebno?

Seveda, paket lahko po predhodnem dogovoru (064 253 253, info@izzie.si) brezplačno prevzamete na naslovu Tomazinova ulica 2, 1275 Šmartno pri Litiji.

S katerimi dostavnimi službami dostavljate pakete?

Pakete v porodnišnice pošiljamo s Hitro pošto Pošte Slovenije (cena dostave 7,99€), na domači naslov pa pakete pošiljamo preko Pošte Slovenije ter GLS (cena dostave 2,99€).

Ali bom s strani dostavne službe obveščen o času dostave?

Ob odpremi telegrama prejmete na elektronski naslov, ki ste ga navedli v naročilu, mail s sledilno številko vašega paketa, kateremu lahko na priloženi povezavi tudi sledite in ste tako v vsakem trenutku obveščeni, kje se vaš paket nahaja (ne velja za dostave v porodnišnico).

Pošiljate pakete tudi v tujino?<br />

Seveda, naše paketke pošiljamo tudi izven Slovenije po Evropi. Cena dostave je 7,99. Čas dostave običajno traja od 2 do 10 delovnih dni. Dostavni rok je lahko daljši v državah, kjer je potrebno opraviti še carinski postopek.

Moj naročilo še vedno ni bilo dostavljeno, kaj lahko storim?

Ko zaključimo z obdelavo vašega naročila, prejmete na mail, ki ste ga vpisali pri oddaji naročila, obvestilo o zaključenem naročilu. Ločeno prejmete tudi e-mail s strani dostavne službe (Pošta ali GLS) s sledilno številko, kjer lahko na priloženi povezavi preverite status dostave paketa (ne velja za dostavo v porodnišnico). Lahko pa nam tudi pišete na info@izzie.si ali nas pokličete na 064 253 253, kjer bomo z veseljem za vas preverili, kje se vaš paket nahaja.